Disse utvikler det faglige tilbudet innen administrasjon og ledelse

Ni medlemmer er plukket ut til for å utvikle kurs, konferanser, seminarer og studietilbud for medlemmene i Administrasjon og ledelse i Delta. De skal også være det faglige bindeleddet mellom medlemmene og styret.
Mange har vært interessert i å bidra i «Kompetansesenteret» i Administrasjon og ledelse. Ni medlemmer fra ulike felt og administrative stillinger har nå ansvar for ivareta Administrasjon og ledelses tilbud innen utdanning, kurs, seminar og konferanser. De skal også være faglig høringsinstans før styret og skal være det faglige bindeleddet mellom medlemmene og styret.
«Kompetansesenteret» møtes to ganger i året.
Oppgaver for kompetansesenteret:
- Utvikle kurs, seminarer, konferanse, studietilbud osv.
- Finne forelesere
- Medlemskontakt, medlemspleie og synliggjøring
- Svare på høringer
- Utføre oppgave for og sammen med styret
Ta gjerne kontakt
Har du innspill, forslag eller ønsker til kurs eller konferanser? Send e-post til kompetansesenterets teamleder Kari Myhre.