Første gang du registrer deg på delta.no oppretter du en bruker. Medlemmer i Delta må opprette sin delta.no-bruker med den e-postadressen som er registrert i Deltas medlemsregister.
Noen e-posttjenester, som feks Hotmail og i noen tilfeller Outlook, sjekker lenker i innkommende e-post.
Det som da skjer er følgende:
Bruker mottar e-post med lenke for å lage passord eller fullføre registrering
Når man klikker på lenken i e-posten får man beskjed om at lenken kun kan brukes en gang.
Hvis du opplever dette problemet må du inntil videre kontakte Delta Direkte på tlf 02125. Delta Direkte vil hjelpe deg med å sette passord og/eller fullføre registreringen av en ny bruker.
Dersom du logger inn og får tilgang til dine medlemsopplysninger, så har du logget inn med den e-postadressen du er registrert med.
Dersom du logger inn og IKKE får tilgang til dine medlemsopplysninger har du logget inn med en annen e-postadresse enn den du er registrert med i Deltas medlemssystem. Dersom du har flere e-postadresser, prøv en annen e-postadresse. Merk at dersom du ikke har opprettet en delta.no-bruker med denne e-postadressen, så må du først gjøre det.
Hvis du får logget inn, men likevel ikke får tilgang til utvidet meny for innloggede brukere så har du logget inn med en annen e-postadresse enn den du er registrert med i Deltas systemer.
Dersom du tror at du har registrert deg i Deltas systemer med en annen e-postadresse, prøv den.
Alle som er tillitsvalgt i Delta og har tilgang medlemsregisteret må logge inn med både passord og en kode som du får på SMS hver gang du skal logge inn.
Når du får beskjed om at brukeren ikke finnes, så er det fordi at det ikke finnes en bruker med denne e-posten i systemet.
Mange av oss har flere e-postadresser:
Trenger du hjelp med innlogging? Kontakt Delta Direkte på telefon 02125.
Du må bruk den e-postadressen som du er registrert med i Deltas medlemssystem. I de fleste tilfeller der det den e-postadressen som du oppga da du meldte deg inn i Delta.
Dersom du mottar e-post og nyhets brev fra Delta sentralt, så er det denne e-postadressen du skal bruke.
Dersom du har byttet e-postadresse, men ikke har oppdatert dine medlemsopplysninger må du kontakte Delta Direkte for å få registrert den nye e-postadressen Det må du gjøre FØR du oppretter en delta.no-bruker.
Det hender dessverre at e-post ikke kommer frem til mottaker, selv om e-posten er riktig. Det skyldes sikkerhetsinnstilllinger i ditt e-postsystem.
Vi opplever spesielt mye problemer av denne typen til noen e-postdomener, se denne listen:
Har du mulighet å bruke en annen e-postadresse? Ta kontakt med Delta Direkte for å endre e-postadresse i medlemsregisteret.
Noen e-posttjenester, som feks Hotmail og i noen tilfeller Outlook, sjekker lenker i innkommende e-post.
Det som da skjer er følgende:
Bruker mottar e-post med lenke for å lage passord eller fullføre registrering
Når man klikker på lenken i e-posten får man beskjed om at lenken kun kan brukes en gang.
Hvis du opplever dette problemet må du inntil videre kontakte Delta Direkte på tlf 02125. Delta Direkte vil hjelpe deg med å sette passord og/eller fullføre registreringen av en ny bruker.
Trenger du hjelp med innlogging? Kontakt Delta Direkte på telefon 02125.